LUNA |
ACTIVITĂȚI DESFĂȘURATE |
REZULTATE OBȚINUTE |
Iulie 2020 |
- semnarea contractului de finanțare – 29.07.2019
- începerea implementării proiectului. |
Contract de finanțare semnat |
August 2020 |
- organizarea activității în cadrul Unității de Implementare a Proiectului;
- stabilirea procedurii de lucru la nivelul Unității de Implementare a Proiectului - emiterea notei de comandă pentru realizarea proiectului tehnic, DTAC, și a celorlalte documente (caiete de sarcini, detalii de execuție etc.); - întocmirea documentației specifice aferente procedurilor de achiziție pentru serviciile de informare și publicitate; - publicarea anunțurilor referitoare la procedurile de achiziție publică; - primirea ofertelor pentru achiziția serviciilor de informare și publicitate; - reluarea procedurii pentru pentru achiziția serviciilor de informare și publicitate - activitate de analiză și raportare a stadiului implementării proiectului; |
- UIP constituită; actualizarea fișelor de post ale membrilor UIP; - 1 procedură de lucru însușită de membrii UIP; - 1 ședință de analiză și raportare desfășurată; - întocmirea documentelor specifice pentru procedurile de achiziție (referate, note justificative, caiete de sarcini, fișe etc); - 1 proces-verbal de ședință UIP încheiat; |
Septembrie 2020 |
- încheierea contractului pentru achiziția serviciului de informare și publicitate; emiterea notei de comanda pentru întocmirea machetei comunicatului la începutul proiectului și a machetei paginii web a proiectului;
- organizarea procedurii de achiziție pentru serviciile de audit financiar; - efectuarea demersurilor pentru reînnoirea avizelor și acordurilor din CU; - reluarea procedurii de achiziție pentru serviciile de audit financiar. |
- 1 contract încheiat pentru asigurarea serviciilor de informare și publicitate;
- 1 machetă comunicat de presă transmisă spre avizare ADR Sud-Muntenia; - 1 comunicat de presă la începutul proiectului publicat în mass-media locală (presă scrisă și on-line); - întocmirea documentelor specifice pentru procedurile de achiziție organizate/ reluate (referate, note justificative, caiete de sarcini, fișe etc); - 1 proces-verbal de ședință UIP încheiat; |
Noiembrie 2020 |
- intocmirea raportului de progres nr. 1 și transmiterea către ofițerul de monitorizare; - intocmirea raportului de audit financiar nr.1; - activitate de analiza si raportare a stadiului implementării proiectului; |
- 1 proces-verbal de ședință UIP încheiate; |
Decembrie 2020 |
- intocmirea notificării nr. 1 pentru corectarea unei erori materiale din secțiunea buget – activități și cheltuieli; - activitate de analiza si raportare a stadiului implementarii proiectului |
- 1 proces-verbal de ședință UIP încheiate; |
Ianuarie 2021 |
- intocmirea raportului de progres nr. 2 și transmiterea către ofițerul de monitorizare; - preluarea documentației necesare pentru depunerea solicitărilor de obținere a avizelor necesare pentru emiterea autorizației de construire; pregătirea/completarea dosarelor; pregătirea cererilor de eliberare a avizelor; - verificarea documentației transmise de către proiectant (părți componente ale PT/DTAC) și transmiterea observațiilor de modificare/completare; - vizita de monitorizare nr. 1 – 28.01.2021; - intocmirea cererii de rambursare nr. 1; - primirea solicitărilor de clarificari la cererea de rambursare nr. 1 din partea ADR Sud Muntenia și transmiterea răspunsurilor către ADR Sud Muntenia; - activitate de analiză și raportare a stadiului implementării proiectului; |
- 1 raport de progres transmis către ADR Sud Muntenia – Biroul Județean Prahova; -1 raport de vizită de monitorizare întocmit de către reprezentantul OI ADR Sud Muntenia; - 1 proces-verbal de ședință UIP încheiate; |
Februarie 2021 |
- finalizarea cererii de rambursare nr. 1 și transmiterea acesteia către ADR Sud Muntenia - reluarea organizării procedurii de achiziție publică pentru servicii de consultanță de management și consultanță financiară; - întocmirea documentației specifice aferente procedurilor de achiziție pentru servicii de dirigentie de santier; - activitate de analiza si raportare a stadiului implementării proiectului; |
- întocmirea documentației și publicarea anunțului pentru servicii de consultanță de management și consultanță financiară;
-1 contract incheiat pentru servicii de dirigenție de șantier; - 1 proces-verbal de ședință UIP încheiate; |