Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.

LUNA

 ACTIVITĂȚI DESFĂȘURATE

 REZULTATE OBȚINUTE

Iulie 2020

- semnarea contractului de finanțare – 29.07.2019

- începerea implementării proiectului.

 Contract de finanțare semnat

August 2020

- organizarea activității în cadrul Unității de Implementare a Proiectului;

- stabilirea procedurii de lucru la nivelul Unității de Implementare a Proiectului

- emiterea notei de comandă pentru realizarea proiectului tehnic, DTAC, și a celorlalte documente (caiete de sarcini, detalii de execuție etc.);

- întocmirea documentației specifice aferente procedurilor de achiziție pentru serviciile de informare și publicitate;

- publicarea anunțurilor referitoare la procedurile de achiziție publică;

- primirea ofertelor pentru achiziția serviciilor de informare și publicitate;

- reluarea procedurii pentru pentru achiziția serviciilor de informare și publicitate

- activitate de analiză și raportare a stadiului implementării proiectului;

- UIP constituită; actualizarea fișelor de post ale membrilor UIP;

- 1 procedură de lucru însușită de membrii UIP;

- 1 ședință de analiză și raportare desfășurată;

- întocmirea documentelor specifice pentru procedurile de achiziție (referate, note justificative, caiete de sarcini, fișe etc);

- 1 proces-verbal de ședință UIP încheiat;

Septembrie 2020

- încheierea contractului pentru achiziția serviciului de informare și publicitate; emiterea notei de comanda pentru întocmirea machetei comunicatului la începutul proiectului și a machetei paginii web a proiectului;

- organizarea procedurii de achiziție pentru serviciile de audit financiar;

- efectuarea demersurilor pentru reînnoirea avizelor și acordurilor din CU;

- reluarea procedurii de achiziție pentru serviciile de audit financiar.

- 1 contract încheiat pentru asigurarea serviciilor de informare și publicitate;

- 1 machetă comunicat de presă transmisă spre avizare ADR Sud-Muntenia;

- 1 comunicat de presă la începutul proiectului publicat în mass-media locală (presă scrisă și on-line);

- întocmirea documentelor specifice pentru procedurile de achiziție organizate/ reluate  (referate, note justificative, caiete de sarcini, fișe etc);

- 1 proces-verbal de ședință UIP încheiat;